48 timmar senare

Okej jag kom alltsa ett helt dygn senare fram till Bs As an det var tankt. 2 hotellnatter, for dyra dollarkurser, pa tok for mkt flygplansmat och helt javla pa tok for mycket portugisiska senare. Jag hatar Sao Paolos flygplats mer an nat annat just nu maste jag medge.

Sa det blev bara ett dygn har i Bs As till jag aker till Uruguay imorn. Men det blir fett for da ska jag hyra bil, hanga med min mkt mysiga kusse och va pa stranden. Ojchojchojch. Harliga tider! Men jag ska flyga imorn igen alltsa vilket ororar mig en del maste jag saga. Inte sa att jag haft mkt tur senaste tiden liksom.

Naja blir bs as nasta helg istallet! Finn sa mkt bra affarer har! Forra aret kopte jag typ ett helt halvars garderob har o hoppas pa att jag kan gora nat liknande aven denna gang.

Menmen, sov sa gott sa lange!
/A

Kommentarer
Postat av: BIANCAVazquez19

I do recognize that it is comfortable to order the mini dissertation or <a href="http://topthesis.com">thesis writing</a> close to this topic, than to compose by personal efforts.

2012-08-01 @ 18:36:41
URL: http://topthesis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0