Böööörlin night på Tape

Åhh va skönt att vara tillbaka i Berlin, särskilt när man ska gå ut! Kvällen började med lite bubbel och mycket choklad hemma hos Lollo. Vi firade att hon fått jobb!! Sen åkte vi till Tape. Om man tar U-bahn så får man promenera längs Invalidenstrasse, alltid lika roligt..

image521

Har inte varit på Tape tidgare. De hade nyöppning för säsongen idag, Sneak-thief (live) och Tama sumo och Steffi spelade. Det var bra, men det lyfte aldrig riktigt...

image518

Rara söta Lollo var den enda som ville vara med på kort, Fredrik bara gömde sig, men han var också där och gjorde sköna moves på dansgolvet!

image519

Märk väl Housewivesreppningen... Gillar tapeten, påminner mig om den goda gamla blandbandstiden. Jag spelade in en väldans massa blandband, målade fina omslag och prackade på mina kompisar. Speciellt Helena, hon brukade efter första lyssningen säga att hon inte gillade det så mycket. Då tvingade jag henne alltid att lyssna tre gånger till på bandet. Och efter det var hon såklart såld på grejerna hehe.

image520

Det bästa rummet var det trånga lilla svettiga innanför toaletterna. Jag gillade Tape, och kommer förmodligen åka dit fler ggr, mm, åka, det var en bit. Men rätt smidigt med U-bahn eller S-bahn!

Måste sluta dricka redbull och vodka kl 03 på nätterna, svårt att sova när man kommer hem...!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Michael

Ser trevligt ut

2008-01-19 @ 06:25:14
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud
Postat av: Je suis une bra parti

Shit va glad jag såg ut! Jag var glad,d et var kul som fan. Bilden är helt klart anno Sms som orsakade att all hell broke loose...that's FO'SURE!

kram

2008-01-19 @ 14:34:22
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: Je suis une bra parti

Kom fram till att vi ska ses lite senare och prata och kolla hur vi ska göra...om vi kan göra något åt svartsjukekänslorna och de extremt dåliga vanorna...

hoppas jag inte får ett utbrott och mördar honom bara...vore ju extremt tråkigt!

2008-01-19 @ 15:51:01
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: Björnen

Det där var snyggt! Blandband were the days, såg just en tape-tejp-hållare (i form av ett kasettband, då) som tyvärr var ful. Tack för fina brättwurstbilder, heja heja!

2008-01-20 @ 20:16:49
URL: http://ärdetfredag.nu
Postat av: La Fleur

Ett bra parti - hoppas allt gick bra igår?! höll tummarna för dig iaf!

Björnen - Tack själv för roliga kommentarer :)

2008-01-21 @ 07:11:13
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0