Födelsedagsfetsen update!

Idag åker vi hem, det har varit en sån himla bra NYC-vistelse, har gärna stannat längre!!!
Har inte kunnat blogga för internetet har varit så sjukt segt i lägenheten vi bott i. Men nu surfar jag på Hotel Rivingtons snabba lina.

När jag fyller vuxen ska jag fasiken också ha mitt kalas i NYC. Kvällen startade med middag på Monkey Town i Brooklyn. Med på middagen var Chris & Beth (som healade loss på Christoffer så han blev helt salig och lycklig resten av kvällen), Johan, Adeline, Anna och Christoffer så. Efter en supergod och rolig middag gick vi över till Hugs.

image480

Hugs blev smockfullt. Mapei, Krames och Scottie B spelade så att alla dansade sig svettiga. En jäkla bra kväll helt enkelt!

image481

Fredrik fick fyra stora tårtor i bokstäverna NIBC. Rätt äckliga men snygga!

GRATTIS!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: ghaz

whut, nick är ju med på sista bilden!

sjukt fin tårta iaf, önskar jag var dääääääääääär! buhuhu!

2008-01-03 @ 22:23:03
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0