Men då inte Darmstadt ju!

Jag är alltså på väg till mina kussar i Buenos Aires! Ska åka över till Uruguay på lördag också och hälsa på min farfar är det tänkt, men sen blir det nog mest slapp på stranden och lite återhämtning och omstrukturering inför det kommande året.

MEN jag är ju för sjuttsicken i Darmstadt! Jag skulle göra två byten varav Frankfurt var det första, men så ställde dom in planet över till Sao Paolo så det blir 18 timmar sent, det är ju liskom en hel jävla dag senare. Nu har TAM gruppen som det kallas alla hängt på Maritim hotellet i Darmstadt, för inget va ledigt i Frankfurt. Men måste säga att jag haft det väldigt trevligt ändå, jag läser min Googlebok, rensar datorn och bara försöker jobba på mitt nyårslöfte om ordentlighet. Tror jag lyckats såhär långt iaf, känns underbart bra att ta tag i sånt jag inte gjort förut. Och så börjar jag längta tillbaks till Berlin lite också... :)

Fast går ju miste om en dag i Bs As vilket inte är så otroligt kul... Men får hänga där lite mer sen efter Uruguay och alla playas! Så, nu ska jag ringa upp mina 5 euro vi fått från TAM!!!

Use it to the maaaaaax.
/Adeline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0