Arvikafestivalen imorgon!

Vi är sjukt laddade!



Ses på Orionscenen mellan 22.45- 00.30 Denna gången kommer vi bjuda er på något alldeles extra! Kom ihåg att värma upp med Housewives dansen hemma, i tältet eller varsomhelst på fetsivalområdet!

Introduktion Housewives Dirty Dancing
När du står på dansgolvet och den galet fina mega houselåten ljuder ur högtalarna -  ställ dig lätt bredbent riktad mot dj-båset. Lyft upp händerna och sätt dem brett isär framför dig i brösthöjd. För dem fram och tillbaka i takt med musiken och vips så gör du Housewives Dirty Dancing!

Mega House, Filthy beats och dirty Dancing!
/Housewives


Kommentarer
Postat av: Martina

Synd jag missade er på P&L tjejer, men blir säkert fler ggr! Kör hårt imorgon och lycka till! /Martina

2008-07-02 @ 18:22:27
Postat av: Hanna

Ni var som vanligt galet bra!

2008-07-06 @ 10:30:07
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: niclas

Sjukt bra set, en av höjdpunkterna på festivalen faktiskt! Jag reppade Housewives-dansen så mycket jag bara kunde!

2008-07-06 @ 15:33:52
Postat av: La Fleur

Tack och tack!

Underbart med HW-dansen niclas! :D

2008-07-08 @ 20:05:39
URL: http://housewives.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hej!



Stod tillsamans med nicals på arvika...eller stod o stod..snarare dansade tills jag fick håll!! Vad var det för låtar från andra låten ni körde till typ 10e? Det va typ 6-7 låtar i början som va bland det fetaste jag någonsin har hört på en dansgolv. puss o kram /A

2008-08-11 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0