Sommar

Hej allesammans!

Jag har varit i Italien, i Milano och träffat mina locals och på Sicilien och bara haft skön semester. Har verkligen varit jätteskönt har varit totalt avskärmad från resten av världen och insett vilken stress jag annars lever i. Fick ju liksom stick i magen varje gång jag satte på mobilen. Men nu är det ändring på det. Ska försöka att leva lite annorlunda. En gång till.

Nu är jag i Berlin igen. Det är trevligt men regnigt. Fast det skulle ju bli typ 32 grader i helgen så då ska vi gå och bada i nån konstig flodpool tänkte vi. Sen har jag en vän från spelningen i Österrike som är här också så det blir topp! Den spelningen gick för övrigt sjukt bra, kom på att jag aldrig gjorde nån slutrapport därifrån. Det var fin pool, hur varmt som helst, massor med galna människor och min spelning var topptopp.

Nu sitter jag och letar 1 000 låtar igen. Och försöker att inte göra för många saker på samma gång, då slår hjärtat snabbare. Yoga imorn iaf.

//Adeline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0