Sommarsjukan

Vad är det med alla dessa sommarförkylningar? Jag fick en efter jag fått en alldeles förträfflig massage av Helena. Det kan ju bryta ut då, virus man går och drar på och yes! det gjorde det med råge. Halsont, feber i flera dagar you name it.. men idag känner jag mig äntligen lite bättre.

Adeline har varit här och vi har spelat in ett nytt P3 Dans avsnitt. Det ser tomt ut på P3 Dans hemsida, men jag kan tala om att lördagens avsnitt är temat Kärlek. Det blir en intervju med djn och producenten Phonique och för observanta lyssnare finns det på temat chans att vinna gästlista till klubben We Love på Space på Ibiza! Inte illa va!? Så på lördag kl 22.05 - 00.00 i P3 alltså. Om ni mot förmodan inte befinner er hemma en lördagskväll klistrade framför radion så ligger programmet uppe på P3s hemsida för lyssning upp till 30 dagar efter sändning!

Vi har förresten också gjort en ny mix! Det var på tiden. Den är snart klar! Tell you when.

Det är alldeles underbart väder i Berlin, 30 grader och strålande solsken! Jag ska köpa en cykel så snart som möjligt och sen är planen att cykla till någon av sjöarna som inte ligger alltför långt härifrån.



Love,
La Fleur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0