Blenda lägger ner...

Faaan, ännu en skivaffär som lägger ner. Himla synd, men jag får ju skylla mig själv eftersom jag knappast varit ngn storkund å det senaste... Jag som BARA spelade vinyl förut har bytt ut mer än hälften mot cd... OCH två bar gig jag haft i Berlin har jag spelat Serato på. OMG what is happening here? Teknikens under/utveckling? Måste ju skylla lite på P3 Dans.. eftersom jag ändå vill ha det digitalt också har det känts  lite jobbigt att behöva köpa det på både vinyl och cd.. och att köpa det på vinyl os en rippa det är jag för lat för. Visst det är jobbigt att släpa på vinylen också, men det har jag gjort sålänge och sååå mkt tyngre är det inte. Jag ser det som lte (läs:den enda) träning jag får.



Men Blenda har iaf slutföräljning. Och rea! Så köp på er det svarta guldet billigt här!

/LF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0