Fasbyte

Nu har jag haft mina två tentor! Klarade den ena så jag är verkligen superglad. Vet inte om jag klarade den andra än för den skrev jag igår... Men hoppashoppas. Ska ringa imorn och kolla så dom inte gör nåt dumt.

Så, nu är det sommar igen och jag har helt plötsligt bytt sysselsättning, jag pluggar inte längre utan gör nåt annat. Typ mångsysslare kanske man kan säga fast med fokus på musik och stål. Igår var jag dessutom passande nog på en studiofest vilket kändes väldigt stämningsfullt. Rätt oplanerat alltså. Pratade massor om musik hela kvällen och kollade på mixerbord som var ungefär så stora som en fjärdedel av min lägenhet. Kent hade spelat in sina grejer där så det var ju lite heligt.

Och imorn får jag flytta in min synt i min nya studio. Ska dela den med mitt ex, och den ligger precis där jag bor. Så det där kommer nog bli grymt. Så nu när jag hann hitta en studio före Flurry så är det kanske dags att hon kommer tillbaks... Eller iförsig så vill ju jag gärna åka till Berlin så det är ju bra om hon bor kvar. Åker dit på tisdag! Ska dela lägenhet med KonstructionHinke om det är någon som kommer ihåg dem. Spelade på Trädgården förut dom med.

Missa inte Housewives på F12 på fredag eller mig och Sharooz (från London) på Trädgården på lördag!

Kram//Adeline S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0