ZTV presenterar med Hanna Fridén

Jag kom precis hem från en liten tur till Bauer men innan dess så var jag med i Hanna Fridéns program på ZTV och pratade musik och djande med Miss Dilemma Lina Lundemo och Devi Brunson!

Nervositeten hade verkligen gått upp och ner hela dan och kulminerade runt 7 när jag åt mat med min nyss fyllda 18åriga bror. Men därefter så försvann den och sen var det bara hur kul som helst! Jag trodde det skulle va en timme och när programmet var slut så kändes det som det gått max 5 minuter. Men känner mig iaf mkt nöjd gick mycket bättre än vad jag nånsin förväntat mig. :) Kommer inte våga kolla själv än på ett tag dock...

Ni kan se det här: www.ztv.se
Tror det kommer upp därnere i hörnet nån gång under morgondagen!


image598


+++

Watch the Adeline half represent at the Swedish channel ZTV above! Live tonight!

x, Adeline S.

Kommentarer
Postat av: wob

Ehum, vad var det för David Ekenbäcklåt ni spelade i P3 Dans? Låtlistan har ju inte publiserats än!

2008-03-13 @ 14:57:29
Postat av: Adeline S.

den heter nairu och kommer snart! listan kommer nog upp snart den med! :)

2008-03-13 @ 18:05:40
Postat av: B

Gick ju jetebra det där :)

2008-03-13 @ 21:39:55
Postat av: Robert

Adeline du var för söt i programmet. Helt klart ett bra program! R

2008-03-14 @ 04:12:00
URL: http://loveness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0