C-bar i Dubai på tisdag och SMC på onsdag!

Yes - det blir Dubbe på tisdag! Efter mycket hets och krångel är iallafalla mina flyg bokade och jag ska alltså spela på C-bar, stället jag spelade på för två somrar sen, igen. Ska bli himla kul att åka tillbaka. Det är så härligt galet i Dubai!

image671

Jag åker kl 16.25 på måndag, mellanlandning i Istanbul och kommer fram i Dubai kl 04.55 på tisdagen. Då kanske jag borde sova några timmar innan jag ska spela på kvällen... men antagligen kommer dygnet vara svängt och jag pigg som en mört och jag kommer ju vilja maxa Dubai de få timmar jag är där! Kanske ta en skidtur i Mall of the Emirates, kolla hur högt världens högsta byggnad hunnit bli nu, festa med iranier så rika så de kan köpa Sverige och annat kul. Hörde precis att de ska bygga en enorm (inget är någonsin litet i Dubai, här slås det på stort!) nöjespark som två stycken Disneyland och ska anställa ca 200.000 pers inom en snar framtid... galet haha kanske ska på anställningsintervju också då eller köpa ett land i "The World" som byggs, ett eget Sverige när jag får hemlängtan, sjukt...

Jag åker hem redan kl 09.10 på onsdag morgonen, och då till Sverige, landar kl 20 på Arlanda..  Ska  jobba i Swe igen och så hade jag tänkt, om jag nu hinner, infinna mig på SMC på Berns kl 21.

image670

Housewives och även jag själv (om det lyckats undå någon som läser den här bloggen hehe) är ju nominerade så måste ju dit och vråla lite när våra namn läses upp på Awardsen.

Nu ska jag åka och kolla på en studio här i Berlin, den ligger lite off men är å andra sidan sjukt billig.

Tschüss!
La Fleur


Kommentarer
Postat av: jonna

wow gud vad coolt att du kommer hit och spelar!!! da maste vi ju saklart ses och jag kommer sjalvklart till klubben! skitkul, verkligen!

tankte erbjuda mig sjalv som guide men du ska ju tydligen bara komma en dag, och jag jobbar dessutom pa tisdagar sa det kanske inte finns sa mycket tid for det, men ja du far sakert roligare om du utforskar sjalv anda haha.
men hur som helst du kan ju ringa eller smsa nar du kommer ner om du har lust, mitt nummer ar 00971503525410! annars kan du maila [email protected] eller kommentera i bloggen.
safe trip och allt det dar! wohooo

p.s justja, om du kunde fixa lista vore det saklart grymt, tack! jonna mayer heter jag.

2008-05-17 @ 16:19:35
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se
Postat av: Sunkilainen

Hejhejtjej(er!)

Kul med så mycket uppdatering! Du ska till Dubbelubbe och jag ska på en liten pölsefest! hahaha

PUSS

2008-05-17 @ 17:59:10
Postat av: La Fleur

Jonna - då kööör vi! Hör av mig till dig via mail/tfn el din blogg igen :)

Sunkilainen - pölsefest e inte så illa det heller. snart blir det pastafest i italien! weehee!

2008-05-18 @ 13:37:57
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Je suis une bra parti

Fan va härligt!! Kolla gärna efter lite rika oljemiljadärer åt mig. tror du någon behöver modeller kanske:)

ha så kul och njut massa!
kärlek från Hamburg
kram lollo

2008-05-18 @ 15:46:36
URL: http://EttBraParti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0