En vanlig onsdag på Pacemaker kontoret

Kan se ut som på bilden nedan:

image657

Jag var där på kort möte idag. Alla på kontoret var i full gång med att sätta sina handavtryck på väggen, jag klämde dit mina labbar också, ni ser dom på bilden, mittemellan Ola och Martin. Rosa, en tjock högerhand (gled lite..) och en mer normal vänsterhand, fint va! Pacemaker är med på David Guetta-festen imorgon på Café Opera där bla jag och Däjvid ska spela. Han värmer såklart för mig. HIhi va busig jag är.. ok, jag är trött och flummig. Jag ska antagligen riva av ett litet set med Pacemakern också, ska bli kul! Ska sova en liten stund nu tror jag. Sen kanske jag orkar skriva ett inlägg till om Buisness & Pleasure kvällarna i Malmö och Helsingborg, mycket intressant och roligt vill jag lova!

Vinkevink!
La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0