Inför ikväll på Marité, Östersund

Det har varit lite tyst här på bloggen sedan jag var på flygplatsen i Istanbul, jag blev inte kidnappad av någon sheik, det kom bara väldigt mycket tråkiga grejer emellan... Men här är något kul:

image676

Vi kom till Östersund med flyget redan kl 10 imorse, dödströtta så vi har sovit och sen har jag tagit en repa på Östersunds shoppinggata där affischen prydde många väggar. Killarna som har släpat oss hit upp har också en blogg, kolla in den här! Läs en intervju med mig i Östersundsposten här.

Ikväll spelar vi på Marité på deras smyg-sommar-premiär! Komsi komsi alla Östersundsbor.

Ska uppdatera er snarast om Dubai, och mitt Uppsala gig igår och lite annat!

Kram!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Johan Myrgren

Det var en helt sjukt spelning, Östersund har aldrig varit med om liknande i house väg.
Det var väldigt roligt att lilla Östersund fick sånt celebert besök. Sen hade jag ju lite tur att ja fick hör min sms "önskade" låt Luther Miek - You.=) Undrar såklart om ni kanske har lite tips på bra musik som ni spelade igår. Helst lite tyngre beats. Det skulle uppskattas väldigt väldigt mycket. svara helst till [email protected].
Tack så mycket för en sjuk kväll och grattis till det nyvunna priset!
Mvh/ Johan Myrgren

2008-05-25 @ 12:06:44
Postat av: Jens

Kan bara instämma med Johan, bra kväll. Senast Ö-sund bjöds på något liknande var nog när Adam Beyer & c/o var här med Disco Sthlm. Way back med andra ord. =)

Vi ses på Arvika.

2008-05-25 @ 14:30:40
URL: http://www.myspace.com/jenscee
Postat av: oscar

you're awesome babes! next time you see me i'll personally give my hollow goggles!
thanx for a great gig, i like u a lot!
please email me where to find your group on face!

2008-05-25 @ 21:34:37
Postat av: mino

Kom tillbaka..

2008-05-26 @ 13:17:29
Postat av: Adeline S.

Tack så jättemycket! Ni var grymma på dansgolvet! Ses snart dårå hoppas vi :)

2008-05-26 @ 19:31:26
Postat av: La Fleur

Åh tack för alla rara kommentarer, kul att ni hade kul för det hade vi också! :)

På återseende då förhoppningsvis!

xx/La Fleur

2008-05-27 @ 22:56:21
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0