OMG säger jag bara...

Fick ett mail idag av en rysk argentur, som drivs av tjejer faktiskt. De har ställt bokningsförfrågningar till mig för något år sedan, då hade de ingen hemsida utan de bara frågade om jag var intresserad av gigs i Ryssland, jag sa ja. De bad mig skicka presskit med bilder, mix och bio, vilket jag gjorde, men hörde sen inte av dom igen.. hehe.

image695


Bara för att dom är lättklädda behöver det inte betyda att de inte kan spela skivor såklart, det tvivlar jag inte på att de inte kan. Bara så otroligt typiskt eller hur man nu ska säga... Well, jag behöver knappast förklara vad jag menar.. vill också då passa på att påminna er om att Niki Bellucci (toppless dj) bokades till Linköping och Göteborg, hm, tror det var förra sommaren. Deprimerande. Nog sagt.

Puss på er!
La Fleur

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha! Det vore väl ändå nåt det; Housewives goes topless! ;)

2008-05-31 @ 03:45:32
Postat av: La Fleur

Eller huur! ;)

2008-06-02 @ 12:13:47
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0