Salon Zur Wilden Renate

Där spelade jag igår! Det var dock ingen vidare bra insats av mig, iband infinner sig inte alltid den där rätta feelingen när allt bara rinner på och man glömmer bort tiden... MEN det kan ju dels berott på att högra högtalaren fuckade ur så att det inte var ngn volym alls!!! Gaaah, ett jäkla fixande och trixande men det löste sig inte under mitt set iaf, men hjälp kom senare så killarna som körde live efter mig, danskarna Jesper & Justin hade det bättre.



Men så kan det va ibland, inget att gräva ner sig för *försöker peppa mig själv* hehe. Det var kul iaf, det var det verkligen! Björn som är mannen bakom (med kompanjoner) Schwedenparty är ju en härlig kille. Det var ju hi hans lägenhet jag bodde de tre första månaderna i Berlin! Igår firade jag också att jag bott 1 år i Berlin! 2 Oktober 2007 flyttade jag hit, tiden går fort när man har roligt!

Det kommer blir mer och fler Berlinspelningar framöver, kul! Tidigare har jag ju legat lågt med det, dels för att jag inte har lust att spela sjuttioelva timmar på en bar för 20 € samt att anledningen till att jag flyttade hit var för att fokusera på musikproducerandet och inte spela skivor, hade tänkt att det skulle vara min fristad utan gigs här. Så förutom spelningen på Weekend club och en del BRA barspelningar har jag tagit det ganska lugnt på dj-fronten i Berlin. Men som sagt, nu verkar det bli ändring på det...!

Trevlig helg på er!
La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0