Nytt blogginlägg!

Kommentaren på förra inlägget fick mig att inse att det verkligen var på tiden att skriva ett nytt blogginlägg. Fast jag hade nog på känn redan innan att det var about time.. men det har varit lite mkt på senaste tiden, som alltid, men det är ju bra! Ibland inser man bara att man måste koncentrera sig på de saker som faktiskt är viktigare än att godkänna My Space friend requests och skriva blogg-inlägg. Inte för att det nu kanske är samma sak, blogginläggen skriver vi ju till er som läser bloggen (och det är vi jätteglada för!). Det är en mkt högre prioritet och är roligare än klicka i Godkänn på ett hardcoremetal band från Texas som vill vara vår vän på My Space. Ibland så gör man bara saker som är enklare istället för att ta tag i det där jobbiga som dock kommer ge mkt bättre "guuuu-va-skönt-att-jag-gjorde-det" känsla efteråt när det väl är gjort. Det är mkt grejer på g nu... känns så roligt! Vill gärna att allt ska hända med en gång dock, men var sak har sin tid.. Vill inte ropa hej förrän vi är över bäcken, men kom tillbaka hit (eller signa upp er på vårt nyhetsbrev via hemsidan) för det kommer hända grejer framöver vill jag lova!

Jo en trevlig sak kan jag ju avslöja och det är att vi kommer köra på Saturday Light kvällarna på Nordic Light en gång i månaden nu i höst.



En ny residens, men vi kommer att dyka upp på Berns 2:35:1 också. Vi är en av fyra klubbar som kommer att ha hand om varsin lördagskväll i månaden. Övriga är 24:hours, Socially hazardous och Piggly Wiggly. Premiär är 13 September och då spelar vi så kom dit! Underbara tider: 20 - 01. En annan grym grej med Nordic Light är ju deras djbås, inte ofta man ser ett så välskött superuppstyrt bås med all utrustning i tiptop skick. Plus på det är att de har styrt nytt ljudsystem (och då var inte det förra dåligt)!

Hörs snart igen!
La Fleur


Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

F'laet, va inte meningen att stressa. Eller vänta jo det var det väl visst det.



Tacka mig för att jag haeller housebaeten flytande!!



Ni har faktiskt fans to please;)!



kram

2008-09-08 @ 16:11:07
URL: http://ettbraparti.blogg.se/
Postat av: Johan (seia)

mmm det var på tiden att det nya inlägget kom upp!!

en till sak som e på tiden e att en ny mix ska komma upp på eran hemsida!!! har lyssnat sönder wipe the dancefloor och put on your danceshoes...



Tack för att ni finns=) Ni är de grymmaste idolerna, vill verkligen bli DJ nu, det tackvare er=)

2008-09-09 @ 00:07:47
URL: http://seia.puck0.se
Postat av: Je suis une bra parti

Med tanke pae ovanstaende inlägg känns det inte mer än rätt att jag nu blir er självutnämnda manacher.



//Louise A-M Harms

2008-09-10 @ 14:30:29
URL: http://ettbraparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0