Spelningshelg

Imorgon tar jag flyget till Göteborg och därifrån vidare till Strömstad för att spela torsdagskvällen där. Fredagsmorgonen går bussen från Strömstad til Oslo för att på fredagskvällen på Cosmo. Se fin flyer nedan:


Kommer bli superkul. Första gången för mig i Oslo. Extra roligt för att en av mina kära bröder flyttade dit för några veckor sen så ska bli jättekul att hänga med honom! Vi ska träffa en tjej som heter Vibeke också som bokade oss till hennes klubb i Oslo för inte sålänge sen, men det blev inställt pga strul med stället klubben var på. Men vem vet det kanske blir mer Oslo framöver helt enkelt.

Lördag morgon flyger vi till Stockholm för att spela på Saturday Light Sessions, som jag skrev om i förra inlägget, kommer bli skoj att spela i Sthlm, det var ett tag sen sist, 1 augusti på vår sommarresidens Fredsgatan 12... En fin nyhet ang lördag är att Nordic Light som klubben håller hus på kommer ha öppet 21 - 02!!! Perfekt tid!



Nu kör vi!

xXx
//La Fleur

Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

21-02 "perfekt tid"?! Nä nu ljög du allt fleurry! Jag vet att du likt jag inte pallar fest till 3 nästa dag ala Berlin men till 2!! då man är på topp..JAG TROR DIG INTE!!;)



kram l.



2008-09-13 @ 21:40:53
URL: http://ettbraparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0