Hej!

Tiden går fort när man har kul! Har ganska exakt varit i London 2 månader. Och det känns ungefär som jag hunnit leva 2 liv, på både gott och ont förstås, men endast gott i längden tror jag! : )

Ni missar väl inte att lyssna på senaste P3 Dans här. En hel del bra musik i den kvällens program vill jag lova!

Ikväll blir det lite prataj i West End, min vän spelar och han meddelar att Richard Branson brukar hänga där så träffar jag honom ska jag passa på att pitcha några nya ideér jag har. Det kommer ju alltid en hel del när man rör om i grytan. Jag kommer alltid på massa bra saker när jag flyttar nånstans tex. Jag tror jag är några bra saker på spåren denna gång, men jag ska inte avslöja riktigt än, är fortfarande i utvecklingsfas. Ibland när saker bara faller som dom ska ja, då vet man att det är nåt bra iaf.

Andra trevliga saker som händer framöver är mitt nya släpp på Einmaleins Musik (Pan Pot/Bloddy Marys label tex) och en grym radio grej här i London, jag ska hålla er uppdaterade.

Men på måndag blir det Sverige för några dagar, måste göra massa saker och jag vill ha alla mina sommarkläder har ju varit hett som tusan här! Sedan spelar vi på Strömparterren lördagen den 19e juni, missa inte. Vi hörs imorn!

Peace and Peas

Adeline Supreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0