Pommes och Pistoler

En söndagsmorgon i solen med Beatport och Juno surf. Kunde nog knappast bli härligare. Det gäller att träna sitt öra så mycket så bra som möjligt, lyssna kortast möjligt, undvika all skit men ändå hitta det bästa! Jag har ju några års erfarenhet, så jag är rätt bra i den här sporten nuförtiden. Värsldkupp jag ställer upp!

Men apropå det här med solen, jag bor ovanpå en Sam's Chicken, så då och då kommer det pommes frites os, den här stan är ju byggd på det kan man säga. På pommes alltså. Desto längre jag bor här desto mer osugen på pommes frites och skräpmat blir jag dock. Så jag kommer nog klara mig utan att väga min dubbla vikt när jag kommer härifrån. Håller mig till en hälsosam och härlig salladsdiet istället.

Imorn har vi filmat live framträdande, så jag ska sjunga upp min hesa röst resten av söndagseftermiddagen.

Peace and Peas,
Adeline S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0