Skivbutik, sol och snäll recension!

Hejsan!

Kom precis hem från mitt extra jobb, som inte direkt känns som jobb eftersom det är så himla trevligt, på Melting Point Record store här i Berlin. Jobbar där ungefär en gång i veckan eller när butiksinnehavaren Mitch behöver mig.
Idag jobbade jag för att han ville vara ledig och titta på fotboll, Italien spelar. Han är nog nästan mer intresserad av fotboll än skivorna han säljer haha. Om ni är i Berlin så rekommenderar jag varmt ett besök på Melting Point, onsdagar är bästa dagen, då kommer alla nya skivor in! Men det finns en hel del backar med rariterer att gräva i också.

Förutom att jag haft en trevlig dag bland vinylskivor så är jag väldigt glad över bra recensioner jag fått på min Flowerhead EP. (som för övrigt sålt slut 2 ggr på Decks (dock åter i stock nu!!) och Juno (snart i stock igen).
Om ni har en minut över, läs en trevlig recension här från Playground.net :)

 

Nu ska jag ta mig ut på Kastanienallee och hugga en falafel för 2,50 € - perfekt måndagsmat!

Trevlig kväll!
x
La Fleur





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0